لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
مارکیزیو : با برلین متفاوت خواهد بود

مارکیزیو : با برلین متفاوت خواهد بود

هافبک یوونتوس بعد از راه‌یابی این تیم به فینال مسابقات گفت «مثل 2015 نخواهد شد، ما از آن موقع راه درازی را آمده‌ایم. » کلودیو مارکیزیو بار دیگر حضور در مرحله‌ی پایانی لیگ قهرمانان رو می‌چشد و انتظار دارد آوردگاه کاردیف با فینال دو سال پیش در برلین بسیار متفاوت باشد:

 

آمدن به بازی آن هم بدون اینکه حتی گرم کنم، اسان نبود. اما فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و نیمه‌ی اول خوبی داشتیم. چند فرصت فوق‌العاده ایجاد شد و شاید حتی چند شانس دیگر هم میتوانستیم ایجاد کنیم. وقتی 2‐0 جلو هستید ― به خصوص آن طور که بازی رفت را برده بودیم ― فکر می‌کنم کمی طبیعی باشد که کمی بی خیال شوید و بردتان تکیه کنید.

 

سپس این بازیکن 31 ساله از دیبالا تقدیر کرد و توضیح داد که این دو نفر حالا سر خانه‌ی اولشان برگشته‌اند:

 

من دقیقا فردای فینال برلین او را دیدم به او گفتم: «آماده باش، چون یک ماه بعد دوباره شروع می‌کنیم و باید دوباره به فینال برسیم» ! پائولینو بازیکن بی‌نهایت مستعدی است و این فصل بهتر هم شده است، اگرچه اون تنها نیست: همه‌ی بازیکنان جوان ما و کل تیم در این دو سال خیلی رشد کرده‌اند. ما پی در پی بازی‌های مستحکم ارائه کردیم و این باعث شد به فینال برسیم. این فینال متفاوتی نسبت به برلین است و بی‌صبرانه منتظریم که بازی کنیم. ما واقعا راه درازی آمده‌ایم. سال قبل درحالی توسط بایرن حذف شدیم که شاید شایسته‌ی باخت نبودیم، اما بازی‌های اینچنینی برابر تیم‌های بزرگ، خودشان تقریبا فینال هستند و در یک لحظه سرنوشتشان عوض می‌شود. ما بازی به بازی بهتر شدیم و نشان دادیم که از نظر ذهنی چقدر قوی هستیم ― همه‌ی تیم‌های بزرگ به این نیاز دارند. ‌.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: